Wednesday, May 20, 2009

more than just bad luck :|

Dupa indelungi cautari pentru "the perfect prom dress", dupa ore pierdute aiurea, oboseala si nervi..mi-am cumparat rochia... numai ca azi sa aflu ca inca o colega DE CLASA are aceeasi rochie ca a mea. Nu stiu daca are vreun sens sa mai spun ca stia ca imi place rochia aia. O sa fim doua dintre penalele banchetului. Ca sa va faceti o idee asa, ea este o tipa de cam 1.8 m cu un corp destul de ok, chiar ft ok pentru unii... iar eu o miniona de 1.6 m si vreo 43 de kg. Va puteti inchipui deci pe cine o sa stea rochia aia mai bine...
De cumparat alta rochie nici nu se pune problema pentru ca si asa am dat destui bani pe asta plus papuci, plus plic (btw plicul si papucii nu merg de nici o culoare :-?? i-am luat azi la nervi :) deci pareri, opinii...? ;;)

No comments: